

HR-teamets guide till att mäta affärsresenärens nöjdhet
Detta material presenteras av TripActions
HR-teamets guide till att mäta affärsresenärens nöjdhet skapades för att hjälpa människor att bättre förstå hur resor påverkar organisationens anställda. Genom att mäta nöjdhet för vägens riddare kan HR-proffs arbeta för att bygga program som hjälper deras vägriddare – och deras företag – att nå nya höjder.Hämta guiden för att lära dig: Hur företagets reseprogram påverkar medarbetarnas totala tillfredsställelse, Varför det är viktigt att regelbundet utvärdera din upplevelse av vägkrigare, Vilka frågor som HR-team ställa till resenärerna att mäta programmets framgång.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
HR-strategi, Ledarskapsstilar, Förändringsledarskap, Förändringsledning, Benchmarking, Konkurrensstrategi, Strategisk analys, Strategiformulering, Teamstyrning, Verkställande ledning, Anställningsstrategier, Prestationsledning, Delade tjänster, HR-outsourcing, HR-transformering, HR-tjänsteleverans, Företagsprocessledning (BPM), Teknikoptimering, Mobil teknik