TripActions
flow-image

HR-teamets guide till att mäta affärsresenärens nöjdhet

Detta material presenteras av TripActions

HR-teamets guide till att mäta affärsresenärens nöjdhet skapades för att hjälpa människor att bättre förstå hur resor påverkar organisationens anställda. Genom att mäta nöjdhet för vägens riddare kan HR-proffs arbeta för att bygga program som hjälper deras vägriddare – och deras företag – att nå nya höjder.Hämta guiden för att lära dig: Hur företagets reseprogram påverkar medarbetarnas totala tillfredsställelse, Varför det är viktigt att regelbundet utvärdera din upplevelse av vägkrigare, Vilka frågor som HR-team ställa till resenärerna att mäta programmets framgång.

Ladda ned nu

box-icon-download

*obligatoriska fält

Please agree to the conditions

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.

Relaterade kategorier HR-strategi, Ledarskapsstilar, Förändringsledarskap, Förändringsledning, Benchmarking, Konkurrensstrategi, Strategisk analys, Strategiformulering, Teamstyrning, Verkställande ledning, Anställningsstrategier, Prestationsledning, Delade tjänster, HR-outsourcing, HR-transformering, HR-tjänsteleverans, Företagsprocessledning (BPM), Teknikoptimering, Mobil teknik