ServiceNow
flow-image

Dagens processautomation bygger på lågkod och integration

Detta material presenteras av ServiceNow

Innovation och digital transformation är en fråga om tillväxt och överlevnad för dagens företag. Företagen måste anpassa sig snabbare än någonsin till snabba förändringar i marknadsförhållandena genom att skapa nya digitala affärsmodeller och tillhörande processer.De måste också omvandla befintliga manuella, ineffektiva, ostrukturerade processer till automatiserade digitala arbetsflöden för att frigöra produktivitet och leverera fantastiska upplevelser till kunder och anställda. Detta är själva kärnan i processautomatisering.På grund av den accelererade förändringstakten måste företag automatisera orderbehandling snabbare och i större skala än vad som är möjligt med tidigare metoder. Detta gäller både för kundorienterade affärsprocesser som driver tillväxt på högsta nivå och arbetsprocesser som vänder sig till anställda som ökar produktiviteten och effektiviteten och förbättrar slutresultatet. Idag måste framgångsrika initiativ för processautomatisering uppfylla behoven hos ett antal intressenter, bland annat: Processägare och funktionella ledare i hela företaget, Tvärfunktionella transformationsteamchefer., Tvärfunktionella operationella teamchefer. , Processdesigners och affärsanalytiker., Kunskaps-/processmedarbetare. Läs vidare för att upptäcka mer om processtyrning för dagens verklighet.

Ladda ned nu

box-icon-download

*obligatoriska fält

Please agree to the conditions

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.

Relaterade kategorier Ledarskap, Teamstyrning, Företagsprocessledning (BPM)