

Vill du skapa ett nytt system? Prova dessa fem strategier för att öka digital läskunnighet och anpassning
Detta material presenteras av intelliHR
Digital läskunnighet är inte en färdighetsuppsättning, det är ett sätt att tänka. Det är en persons förmåga, självförtroende och motivation att framgångsrikt navigera och använda digitala miljöer för att uppnå sitt önskade resultat. När du rullar ut ett nytt system, oavsett om det är en resurs eller ett digitalt verktyg, kommer alla att börja helt utan erfarenhet.För att säkerställa att de som ska lära sig är beredda att interagera med det, finns det ett antal strategier som bör användas tillsammans. Läs vidare för att få veta mer.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
HR-strategi, Ledarskapsstilar, Förändringsledarskap, Förändringsledning, Benchmarking, Konkurrensstrategi, Strategisk analys, Strategiformulering, Teamstyrning, Verkställande ledning, Anställningsstrategier, Prestationsledning, HR-teknik, HR-programvara, HR-automatisering, HR-administrering, Resursplanering för företag, Lönehantering, HR-analys, HR-mätning, HRIS